Wednesday, December 13, 2006

Vzhledem k tomu

je moano —Ici, ae nekompromisnI a•dostivost je dynamick½m Ëinitelem
strhujIcIm bytnost jakoato sIlu, stavy a napItI ²na cesty\,
jejicha ÿËelem je, aby se ËlovIk psychicky upoutal na objektivaci,
ster• by vyhovovala proaitkov½m podmInk•m, jakE jsou pro nIho
a•doucI. O osobnIm vIdomI se zde neuvaauje, neboa analytick½m
pozorov•nIm se st•v• z—ejm½m, ae toto vIdomI vy1lehne (zp—ItomnI
se) vady tam, kde se vyskytne objektivace vybaven• fyziologickou
a psychickou p—irozenostI.
Na tIchto podmInk•OH je zaloaena reinkarnace bytostI, kterE neuvIdomIl
½ pud aene od vIci k vIci ve sfE—e smysl¢. Tibet1tI mystikovE
to vIdI, proto se snaaI zasahovat do reinkarnaËnIho z•kona
podle uËenI Bardo OH^dolu. SnaaI se umIrajIcImu a zem—elEmu ËlovIku
poradit p—i promIn•OH stav¢ jeho vIdomI, jimia proch•zI p—i
smrti a bezprost—ednI po smrti. Pronikli analytick½m pozorov•-
nIm tak hluboko, ae mohou snadno zji1aovat, ae vIdomI ËlovIka p—i
smrti n•hle nehasne, ale doznIv• ve stavech a vizIch, kterE jsou v½-
sledkem jeho aitI, my1lenI, cItInI atd. V tu dobu, kdy ËlovIk fyzicky